HAFTASONU İKRAMLARI


Cumartesi akşamı epeydir görüşemediğimiz, çok sevdiğimiz iki dost aileyi konuk ettik evimizde. Onlara hazırladıklarımı paylaşmak istedim sizlerle.




Güzel bir pasta yaptım. Pandispanyası kakaoluydu. Arası ve üstü için crem ole kullandım. Arasına muz ve çikolata damlaları koydum. Üstüne de file antep fıstığı.




Etimekli Gökkuşağı salatası Akşam Menüsü' nden Sevgili Nükhet' e ait. Hazırlaması çok pratik, görünüşü oldukça şık ve misafirlerimin çok beğendikleri bir salata oldu.





Elmalı Rulo ise Teatime Sevgili Mine' ye ait. O kadar güzel bir tarif ki mutlaka denemenizi öneriyorum. 1 rulo hala derin dondurucumda. Ani bir misafirde yada tatlı krizinde şimdiden hazır yani.

Sosisli milföy ve tulum lorlu bohça böreği de diğer çeşitlerdi. Lor güzel olunca börek de çok daha güzel oluyor bunu bir kez daha anladım.

Bu haftasonu kısmet olursa aşure yapmak istiyorum. Geçen yıl ilk defa kendim yapmıştım. Evdekiler tarafından çok beğenilmişti. Bakalım bu yıl başarabilecek miyim?

Bu arada bu akşam makaron yaptım ben. Ustamız Sevgili Zinnur' un yazılarını defalarca okumuştum. Akşam tarifi yaparken biraz acele ettim. Bu seferlik sonuç olması gerektiği gibi değildi. Ama bu beni yıldıramayacak!


Posted by Picasa

Yorumlar

Adsız dedi ki…
şeeeyyyy... kaldı mı acaba bu güzel şeylerden? çay da yaparsın değil mi? sevgiler karlı memleketten. solist
Tavsiye üzerine bir solukta geldim. İyi ki de gelmişim, gözlerim bayram etti. Elmalı ruloları mutlaka deneyeceğim. Eminim enfes olmuştur.
Ellerine sağlık Elvancığım.
Adsız dedi ki…
GÜzel yemekler eşiliğinde yapılan dost sohbetlerinden daha tatlı ne olabilir ki? Hepsi nefis görünüyor. 1 dilim pasta yollar mısın bana da :)Öpüldünüz...
Pınarın Kulubesi dedi ki…
Çok güzel bir sofra olmuş Elvan.
Ellerine sağlık, görsel olarak çok güzel, eminim lezzet olarak da öyledir.
Cafe Gusto dedi ki…
Elvancığım gelince bende bunlardan istiyorum.Özellikle yaş pastandan.Ayrıca yanlarındaki börekleri görmedim sanma:))))gözümden kaçmadı valla.Hepsini istiyorum hepsini....
Ellerine sağlık canım.Sevgiler...
HIIMMMM.... ELVANCIĞIM SOFRAN NEFİS OLMUŞ... RENGARENK ÇOK ŞIK... ELLERİNE SAĞLIK... YOĞURTLU SALATANI BEN DE DENEMEK İSTİYORUM... SEVGİLER...
Tuba dedi ki…
Ohhh ellerine saglik Elvan'cigim, afiyet olsun. Hepsi birbirinden guzel gozukuyor. Sevgiyle,
Adsız dedi ki…
harika mamalar ellerine saglik, hepsi mukkemel olmuslar, iyi aksamlar
Adsız dedi ki…
tarifler iştah açıcı gözüküyor..
Damak Tadı dedi ki…
Ne kadar güzel bir masa hazırlamışsın canım,ellerine sağlık..))Hepsi birbirinden nefis görünüyorlar..))

Elmalı ruloların çok nefis görünüyor..Bende çok sık yapıp dondurucuya koyarım.Annemin çok işine yarıyor..)))

Canım benim,o güzel yüzün hiç solmasın hep gülsün olur mu..))

Kocaman öpüyorum seni ve tatlı prenseslerini..Anneciğinde ellerinden öpüyorum..


Sevgilerle
Tijen dedi ki…
Oh hepsi de pek güzel Elvan'cığım,
Epey yorulmuş olmalısın ama değmiş doğrusu.
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Hasedimden damalı pastayı görmemezlikten gelmişken bunlar neyyyyyyyyyy!

Ohş!!
Taşa elma koy yine yerim.
Ellerine sağlık.
Birgün ellerinden yemek nasip olması dileğiyle ende bocuruk olmak istiyorum bananeee
hatta biyonik değil buyunuk hahhahhaaaa
Melek* dedi ki…
masadakiler harika ellerine sağlık bu arada yemek name dergisini indiriyorum şimdi:))
NiNo dedi ki…
bende istiyom bole mamalar geldigimdeeeeeeee :Dddddddddd
Adsız dedi ki…
Elvancığım,

hepsi bir birinden güzel.

ellerine sağlık hayatım.

sıcacık sevgiler...
kocamanından

www.misssgibi.com
MİNELİ dedi ki…
Ellerine sağlık arkadaşım harika olmuş.Görüşmek üzere sevgilerimle.
Bocuruk dedi ki…
Solistim,
Sen gel yeter ki. Kalmasa bile tekrar yaparım. Çay hemen hazır zaten:) Karlı memleketime selamlar:)
Sevgilerimle...

Burçin'ciğim,
Teşekkür ederim. Bu rulolar benim çok hoşuma gitti. Oldukça da pratik.
Sevgilerimle...

Hande'ciğim,
Pastan hazır tatlım:) Bekliyorum. Yemekleri güzelleştirenler eşlik eden dost sohbetleri zaten.
Sevgilerimle...

Pınar'cığım,
Çok teşekkür ederim. Öpüyorum seni ve Can'ımı:)
Sevgilerimle...

Serpil'ciğim,
Sen gel ben sana damalı pastadan bile yaparım. Sağol canım benim:)
Sevgilerimle...

Aysel'ciğim,
Teşekkür ederim. Bu salata deneyen herkesin çok memnun kaldığı bir tat. Dene mutlaka.
Sevgilerimle...

Tuba'cığım,
Teşekkür ederim canım arkadaşım:)
Sevgilerimle...

Sevgili Kelebeklisaniyeler,
Teşekkürler sana da:)
Sevgilerimle...

Sevgili Yurtdışı Eğitim,
Bıraktığınız yorum sayesinde sayfanızı gezdim. Kızım için çok güzel yaz okulları seçenekleri var. Bakalım kısmet:) Teşekkürler beğeniniz için.
Sevgilerimle...

Gülüm,
Beğenmene çok sevindim. İnşallah böyle güzel sofralarda birlikte de otururuz.
Anne ve babaya hürmetler. Seni ve Karya'yı çookk öptüm. Karya'nın kar tatiline de çok özendim çok.
Sevgilerimle...

Tijen'ciğim,
Sonuç güzel olunca yorgunluklar unutuluyor. Sağolasın:)
Sevgilerimle...

Biyoommm,
:))) Sen çok tatlısın ya. Sen gel yeter ki ben sana neler neler hazırlarım. Bekliyorum:)
Sevgilerimle...

Sevgili Melek,
Teşekkür ederim. Ne güzel bir dergi değil mi? Sevgili Devletşah'ın ve emeği geçenlerin ellerine sağlık:)
Sevgilerimle...

Ninoommm,
Hadi gelsin şu yaz hayırlısıyla, sağlıkla tabii:) Kurarız şöyle güzel sofralar. Bakalım konuşmaktan yermiyiz?
Sevgilerimle...

Zerrin'ciğim,
Beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim. Benden de sana sımsıcak sevgiler...

Sevgili Mineli,
Çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim, ben de en kısa zamanda uğrayacağım.
Sevgilerimle...
dadluemo dedi ki…
slm sydney demişsin gitmelisin ben avustralya sydney doğumluyum inşallah sende gelir ve görürüsün cennet yeri :)
jjs dedi ki…
nefisssss..

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ