İşte böyle bir manzarası var yazlıkların. Kademe kademe yapılan evler arasında teyzemlerin ki en üstten ikinci sırada yani kuş bakışı bir görüntüsü var. Ve manzara abartısız tam 180 derece deniz:) Tam bana göre.


Ben fotoğrafları çekerken manzaranın tümünü bir defada gösteremeyeceğim için parça parça bunu sağlamaya çalıştım ve o kadar çok fotoğraf çektim ki. Hava kapalı olduğu için istediğim renkleri yakalayamasam da, yağmura hasret kaldığımız için grilik bile hoşumuza gitti.


Cep telefonları Yunanistan şebekelerini çekince kapatmak zorunda kaldık. Evin varendasındaki barbeküde köftelerimizi ızgara yaparken, ben hayatımda ilk defa her aşamasını kendim yaptığım çiğ köfteyi hazırlamakla meşgul oldum. Teyzem de eniştemin bir gün önce tuttuğu balıkları unlayıp tava yaptı. Annemin bayram için yaptığı sarma, mevsim salata, kavun, peynir de eklendi bunlara ve bu manzara eşiliğinde harika bir yemek yedik.


Posted by Picasa

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ