CEVİZLİ ISLAK KEK


Bu tarifi Sevgili Hatice'nin http://portakalagaci.com sitesinden alıp yapmıştım. O kadar beğendik ki bir çok kere yaptım. İçine konulan paket kremalar çok hoş bir tat katıyorlar. Ve ben ıslak kekleri çok sevdiğim için favori keklerim arasına girdi bu kek. Sevgili Hatice' ye bu güzel kek tarifi için teşekkürler...

Malzemeler :
  • 200 gr. margarin, oda sıcaklığında
  • 1 + 3/4 bardak toz şeker
  • 4 yumurta, hafif çırpılmış
  • 400 ml. çiğ krema
  • 2.5 bardak un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 bardak ince çekilmiş ceviz
  • toz şeker + tarçın karışımı

Yapılışı :

200 gr. margarini ve 1 + 3/4 su bardağı toz şekeri mikser kabında çırpın. hafif çırpılmış 4 yumurtayı ekleyip çırpın.
400 ml çiğ kremayı ekleyip çırpmaya devam edin. 2.5 su bardağı unu, 1 paket kabartma tozunu, 1 paket vanilyayı ekleyip çırpın. mikseri çıkartın.
1 bardak ince çekilmiş cevizi ekleyin. tahta kaşık veya spatulayla karıştırın.
Karışımı ayçiçek yağıyla fırçalanmış dikdörtgen borcama dökün.
180-200 dereceye ısıtılmış fırında 40 dk. kadar pişirin. (üstü kızarmış, içi yarı ıslak olacak)
fırından çıktığında henüz sıcakken üzerine eşit olarak toz şeker ve tarçın karışımı serpin.


Yorumlar

merve dedi ki…
Gerçekten çok güzel bir kek.Annem olduğu için değil beğendiğim için söylüyorum.Çünlü annem de biliyor ben öyle herşeyden hoşlanan bi tip değilim.
Damak Tadı dedi ki…
Sevgili Bocuruk,
bende kekine tadına bakmamış olmama rağmen çok sevdim ve çok istedim.artık ramazanda geldi sayılır bundan sonra da yapamayız.tarifini aldım umarım bu hafta içinde ufaklıklara denerim.ellerine sağlık tekrardan,çok güzel bir hafta diliyorum..sevgiyle kal..
ece dedi ki…
sevgili bocuruk merhaba,
kaç doğumlusun bilmiyorum ama benim ilkokul dönemimde çaycumada geçti...mimar sinanda ve son bir sene atatürk ilkokulunda okudum...
tanışmak isterim...
zonguldaklıyım ama şimdi izmirde yaşıyorum...
sevgiyle kal...
Age35 dedi ki…
Allahdan az önce çikolata kahve seromonimi gerçekleştirdim.Yoksa şişerdim sanırım.Ellerine sağlık.
Bocuruk dedi ki…
Sevgili Gül,
Denediğinde beğeneceksin eminim gerçekten hoş bir tadı oluyor. Evet ramazan geliyor. İftarlıkları konuşuruz inşallah. Allah daha nice ramazanlara sevdiklerimizle ulaşmamızı kısmet etsin inşallah...
Gül'cüm ben de sana çok güzel bir hafta diliyorum canım :)
Sevgili Ece,
Ben 68 doğumluyum. Babam öğretmen (emekli)di orada. Ve Mimar Sinan ilkokulunda okudum. Biraz önce karnelerimi buldum 77-78 de 4.sınıfı bir sonraki yıl 5. sınıfı okumuşum. Sen benden 3 yaş küçüksün demek ki aslında sen de 1. ve 2. sınıfı okurken aynı okuldaymışız. Ben de seninle tanışmak isterim. Sevgilerimle...
Sevgili Age35,
Özellikle az yemeyi başardığım ve tatlı krizimin tuttuğu akşamlar da benim de kurtarıcımdır çikolatalı kahve. Afiyet olsun canım. Bu arada iş yerindeki terfin için kutluyorum. Merak etme kısa zamanda değişikliklere alışırsın. Mercimek hanımın da okul hayatı hayırlı uğurlu ve de başarılı olsun inşallah...
Safran dedi ki…
Sevgili Bocuruk, sitemi ziyaret edip güzel dileklerini paylaştığın için teşekkür ederim, tatil dönüşü ilk yorum senden geldi bu sayede çok güzel bir siteyi de tanımış oldum, bundan böyle sık sık görüşmek dileğiyle, sevgiler...

Safran
Hülya YILMAZ dedi ki…
Sevgili Bocuruk merhaba,
Blog arkadaşlarımız çoğalıyor. Ne mutlu... Güzel tariflerini bekliyoruz. Bu keki ben de deneyeyim. Eline sağlık
sevgilerimle,
Bocuruk dedi ki…
Safran'cığım,
Ziyaretin ve beğenin için teşekkür ederim. Sizler gibi çok güzel sayfalar hazırlayan arkadaşlar sayesinde ben de başladım bu işe. Hepiniz sağolun. Sevgiler...

Merhaba Hülya'cığım,
Elimden geldiğince tarifler eklemeye çalışacağım arada da hayatımdaki şeyleri paylaşacağım. Ama inan zormuş bu iş. Zaman ayırmak lazım. Ben de aranızda kalmaya uğraşacağım.
SEvgilerimle...
Zeynep B. dedi ki…
Merhaba Bocuruk,
Aramıza hoşgeldin ! Bana yazmasan seni farkedemeyecektim herhalde.

Hem bir blogger olarak hem de her şeyden öte şehirdaş olarak iade-i ziyarette bulunmazsam olmazdı ! :)

Görüşmek üzere,
Adsız dedi ki…
Bocuruk merhaba ellerine sağlık kek çok güzel görünüyor. Sevgiler Ebru
Bocuruk dedi ki…
Zeynepciğim merhaba,
Ben uzun zamandan beri iyi bir blog takipçisiydim:) Sevdiğim ve baktığım bloglar arasında seninki de vardı. Ziyaretinle mutlu oldum. Görüşürüz...

Ebru'cuğum selam,
Güzel sözlerin için çok teşekkürler. Her zaman beklerim.

Sevgilerimle...
ArMeda dedi ki…
Bocuruk merhaba iadeyi ziyarete geldim hayırlı olsun negüzel bir arkadaşımız daha oldu canım ellerine sağlık sevgiler..
Bocuruk dedi ki…
Armeda merhaba,
Sağol yine beklerim :)
Adsız dedi ki…
Sevgili Bocuruk Gül'den görüp geldim sayfana.Tarif güzel,denemek isterim.Ellerine sağlık.
Görüşmek üzere...
Bocuruk dedi ki…
Sevgili Beyhan,
Sağol...İyi ki geldin. Çünkü ben nasıl olduysa senin sayfanı hiç farketmemişim. Demek ki bundan sonra seni de ziyaret edeceğim:)
Sevgilerimle...
ev perisi;) dedi ki…
Ellerine sağlık sevgili bocuruk...
Kokusu buralara kadar geldi desem inanırmısın?
Bocuruk dedi ki…
Sevgili Şükran,
Çok teşekkür ederim. Nasıl seviniyorum yorumlarınızı okudukça bilemezsin. Bu arada senin sayfandaki müzik beni çok dinlendiriyor. Tekrar görüşmek dileğiyle...
Damak Tadı dedi ki…
Tatlım sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum.Uamrım güzel bie hafta sonu geçirirsin.Herşey gönlünce olsun..



Sevgiyle kal.
ev perisi;) dedi ki…
Hayırlı Ramazanlar...
Bocuruk dedi ki…
Gül'cüğüm,
Canım arkadaşım ben de sana ve ailene huzur içinde geçireceğiniz hayırlı ramazanlar diliyorum :)

Sevgili Şükran,
Çok sağol...Sana ve ailene de hayırlı ramazanlar olsun :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ