SOBELENDİM :)

Kendi blogumu hazırlamadan önce de biliyordum bu sobeleme olayını ve çok da hoşuma gitmişti. Bu defakinde benim de sayfam vardı ama sobeleyen olmadı diye üzülüyordum ki çok sevgili arkadaşım ümran sobelemiş beni. Ona çok teşekkür ediyorum. Kendimiz hakkında bilinmeyenleri anlatmamızı isteyen bir sobeleme bu. Gerçi insanın kendini anlatması zor gibi geliyor bana ama deneyeceğim. Ben de birçok blog arkadaşımın yaptığı gibi maddeler halinde anlatmaya çalışayım :


  • Çok düzenliyimdir. Hem evde hem iş yerinde geçerli bu. Etrafım düzensiz olduğunda iş yerinde kendimi işime tam veremem, evde de dinlenemem. Bu huyumun bana zararı oluyor aslında. Herşeyi tam anlamıyla düzene sokayım da (tabii sadece düzen de yetmiyor temizlik de giriyor işin içine) öyle dinleneyim derken bir bakıyorum dinlenmeye hiç vaktim kalmamış. Sadece dinlenmeye yada kendime vakit ayırmaya fırsatım kalmasa iyi, bu huyum yüzünden eşime ve kızlarıma da istedikleri kadar vakit ayıramıyorum çoğu kez. Ve itiraf ediyorum ki bu beni çok üzüyor. Farklı davranmayı denemedim değil ama olmuyor. Huylu huyundan vazgeçmiyor.
  • Kitap, gazete, dergi... v.s. ilgimi çeken yayınları okumayı çok severim. Taa çocukluğumdan beri bu böyleydi. Misafirliğe gittiğimiz evler de bile biriktirilmiş gazeteleri, dergileri okurdum. Evcilik oynamayı bile bilmem bu nedenle. Okuma tutku denecek derecededir benim için. Her zaman mutlaka bir kitabım vardır okuduğum ve ayrıca özellikle gazetelerin haftasonu verdikleri ekleri her sayfası her satırına kadar okumaya çalışırım. Bu konuda çocuklara iyi bir model olabilmek çok önemli denir. Ama neredeyse her boş anımda elimde kitap olduğu halde güzel prensesim benim istediğim ölçüde kitap okumuyor henüz ama değişeceğini umuyorum. Çok kitap okumaktan olsa gerek hiçbir ortam bana yabancı gelmez.
  • Sabırsızımdır, aceleciyimdir. Sabırlı insanlara da hayranım bunu da itiraf ediyorum. Sabır güzel bir meziyet bence ama bende yok. Özellikle de halledilmesi gereken bir konu varsa o konuda başkaları ile de çalışıyorsam onların da benim kadar acele etmesini bekler, bunu da onlara hissettiririm. Sabırsızlık nedeniyle düşünmeden konuştuğum da çok olur ve sonrasında bunun sıkıntısını yaşarım.
  • Kendimden çok başkalarını düşünürüm. Merhametliyimdir. Başkalarının acılarını, onları tanımasam bile taaaa içimde hissederim, etkilenirim. Benden birşeyler istemek de kolaydır. Çünkü karşımdaki insanın ne isteyeceğini anladığım noktada artık ondan talep gelmesini beklemem ben anladığımı belirtir ve yaparım zaten. Karşımdaki bunun değerini bilecek yapıdaysa güzel ama değilse kendimi enayi gibi hissederim.
  • Sorumluluk duygum bana rahat vermeyecek kadar çok gelişmiştir. Bunun sonucucunda da oldukça çalışkanımdır. Eski çalıştığım şirkette yöneticilerimizden biri "elvan'dan birşey istediğinde gerisini merak etme o işi olmuş bil" demişti bir keresinde beni başka birine anlatırken :) İstenilen şeyler tamam da ama daha söylenmeden de işleri üstüme aldığım çok oldu. Sadece yardım olsun diye başladığım birçok iş de üstüme kaldı. Ve genelde benim yaptığım işlere babamın işini yapıyormuşum muamelesi de çok yapıldı bu huyum nedeniyle. İzinli olan arkadaşlarımızla ilgili lazım olan birşey olduğunda mutlaka araştırıp bulurum ama ben izinliysem benle ilgili işlerde mutlaka çağrılırım. Hatta 15 kasım da ayrıldığım işyerinden yine aynı sebeplerle çağırdılar. Ne yaptım tahmin edin... Gittim :(
  • Sahip olduğumuz tüm nimetlerin kıymetini bilmemiz ve şükretmemiz gerektiğini düşünen biriyim. Hiçbir zaman elimdekilerle övünmeyi sevmem. "Mal mülk için bir kıvılcım yeter, güzellik için bir sivilce yeter" denir, der annem hep. Elindekilerle övünenleri de pek sevmem. Hele yarışır gibi bir hali olanları hiç sevmem, sevemem ve bunun aslında cahillikten kaynaklandığını düşünürüm.

İyiki kendimi anlatmak zor geliyor dedim. Bir de öyle düşünmesem neler yazacaktım kimbilir :) Ben de Sevgili Duha'yı, Sevgili Acalya'yı, aslında şu sıralarda 2007'de her çocuğa bir kitap gibi önemli bir projeyi yi yürüten ve bu sobeleme olayına vakit ayırıp ayıramayacağını bilemediğim güzel prensesimin masalcı ebru ablası Sevgili Ebru Tunç' u, güzel prensesim Merve'ciğimi ve de Sevgili Mutfak Sepeti Ebru'yu sobeliyorum.

Hepinize sağlıklı ve mutlu, güzel bir haftasonu diliyorum...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Elvan'cım tşk. elimden geldiğince yazmaya çalışacağım. Bu arada sende kendini çok güzel anlatmışsın sevgiyle kal, iyi haftasonları..
ev perisi;) dedi ki…
Sevdiklerinle mutlu ve huzurlu bir hafta sonu geçirmen dileğiyle...
Muhabbetle...
Unknown dedi ki…
Sevgili bocuruk daha geçen gün Age35 e sordum;"bu sobelenmek ne demek" ve bugün ben de sobelendim;) İnsanın kendini anlatması çok zor. Elimden geldiğince yazmaya çalışacağım:)Hoşçakal
Tuba dedi ki…
Sevgili Bocuruk, sayfani ilk defa ziyaret ediyorum (Cok gec kaldigimin farkindayim). Ben de 18 yillik muh., 12 ve 3 yasinda iki kiz annesi, ve iki kardesin buyuguyum. Bu denli ortak yanimizin olmasi beni inanilmaz sasirtti. Muhtesem guzel bir blog. Bundan sonra surekli takip edecegim, seni tanidigima cok sevindim, kucak dolusu sevgilerle,
SEDA dedi ki…
Artık blog arkadaşlarımızı daha yakından tanımaya başladık bu sobeler,ebeler... sayesinde ve çok da güzel oldu :) mutlu bir hafta sonu dileğiyle...

seda
tarifname.blogpot.com
akçahan dedi ki…
Çok güzel bir anlatım Elvancığım, mutlu oldum seni daha yakinen tanımaktan. İş yerindeki durumumuz da o kadar benziyor ki.. Anneciğine sağlık dileklerimle, güzel bir hafta sonu dilerim.
kalimeero dedi ki…
bocuruk (ben bu ismini de gercek ismin kadar cok seviyorum:)) tam tahmin ettigim gibisin. insanin kendini anlatmasi zor ama anlatmaya calismasi, bunun icin dusunmesi cok faydali bir sey. cunku iletisimde en buyuk eksiklerimizden birisi bu: kendimizi ifade etmek. umran da beni sobelemis bakalim ne yazacagim..:)
Adsız dedi ki…
Merhaba bocuruk, sizi yakindan taniyinca ortak noktalarimiz oldugunu gordum cok hos, vede cok guzel tarifler. Her zaman ugrayacagim, bende beklerim., Sevgiler
Bocuruk dedi ki…
Ebru'cuğum,
Rica ederim canım ne demekseni de daha iyi tanımak istedim. Anlatmaya çalıştım ama herşey bir anda aklına gelmiyor insanın. Sen de sevgiyle kal canım ve iyi pazarlar :)

Şükran'cığım,
Çok teşekkür ederim canım. Sana da mutlu ve huzurlu günler olsun :)

Duha'cığım,
Ben henüz sobelenmeyen ve tanımak istediğim arkadaşlarımı seçmeye çalıştım. Bir de kızım kendini nasıl anlatacak merak ettim. Senin de yazacaklarını merak ediyorum :)

Tuba'cığım,
İyiki yazdın bana ben de seni tanımış oldum. Ve inan ortak noktalarımız bence de oldukça çok. Güzel kızlarını ve seni öpüyorum canım :)

Seda'cığım,
Evet ben çok seviyorum bu sobeleme olaylarını. Hep takip ederdim bu defa ben de katılmış oldum. Bu arada sayfana, zevklerine ve sunumuna hayranım. Zevkle takip ettiklerimdensin. Ellerine sağlık canım :)

Semanur'cuğum,
Biz Anadolu çocukları böyle yetiştiriliyoruz herhalde. Bizle çalışanlar da rahat ediyor doğal olarak. Ama bu rahatlığa o kadar alışıyorlar ki hep daha fazlasını başkalarından bekleyemediklerini bizden bekliyorlar. Bu da onların şansı :) Ben de senin anneciğine sağlıklar diliyorum canım...İyi pazarlar:)

Kalimeero'cuğum,
Ben de çokseviyorum bocuruk ismimi :)) Yazdıklarında çok haklısın. Ben de senin yazacaklarını merakla bekliyorum. Ve tam tahmin ettiğin gibi olduğuma da sevindim.

Aybike'ciğim,
Merhaba canım :) Ne güzel. Demek ki iyi anlaşabilecek kişileriz. Ben de her zaman geleceğim sana :)

Hepinize Sevgilerimle...
munevver dedi ki…
Taziye mesajların için çok teşekkür ederim Bocuruk.Sağolasın.Sen bu duyguyu yeni yaşadın. Ben de senin babanı dualarıma ekliyeceğim.

Sevgiyle,nanelimon..
Adsız dedi ki…
Elvancım ne güzel anlatmışsın kendini.Ben senin bu özelliklerinden daha fazlasına sahip olduğunu biliyorum. TÜLİN
Adsız dedi ki…
Elvan gerçekten insanın kendini anlatması zor... İnan çok güzel anlatmışsın evde düzenli ve titiz olmanın yanında sayfandan da belli olduğu gibi mutfakta çok becerikli olduğunu unutmuşsun yazmayı:)Hoşçakal öpüyorum...SELCEN
renkler dedi ki…
Ayrıldığın yerden seni çağırıyorlar ve sen gidiyorsun. Cidden çok iyi niyetli bir insansın. Gerçekten güvenilir bir çalışansın. Genelde iyi niyetlerimiz hep kullanılır. Ben de benzer özelliklere sahibim ama bu bizim karakterimiz ve değiştiremeyiz:-)

Düzeni ben de severim ama işyerimde çok düzensizim. Aslında düzensizlik içinde bir düzenim var diyebilirm. Çünkü o kadar darmadağın bir çalışma düzenimiz olmak zorunda oluyor ki toparlanamıyorum, ama o düzensizlik içersinde her şeyi bulurum, kendi içinde bir düzen var. Evde ise herşey düzenli olmalı...
Unknown dedi ki…
Selam bocuruk, blogumda teknik bir problem var, çözmeye çalışıyoruz. Bu sebepten yazımı da yayınlayamıyorum. Öptüm
Pınarın Kulubesi dedi ki…
Merhaba Elvan
ilk madde dışında yani aşırı düzen tutkusu dışında diğer bütün özellikleri bende taşıyorum:) Eğer benim de çocuklarım kitap okumayı benim gibi sevmezler ise çok hayal kırıklığına uğrayacağım.
Bu arada hamileliğin ilk 3 ayında uçak seyehatı ve yoğun tempo yasaklandı bana.. O yüzden 3.ayı doldurduktan sonra görüşücez sanırım:(
sevgiler
Bocuruk dedi ki…
Münevver'ciğim,
Canım ne demek tabii ki bu kadarı geliyor elimden keşke yakın olsaydık da yanında da olabilseydim. Allah razı olsun senden de.

Tülin'ciğim,
Sağol tatlım o senin güzelliğin :)

Selcen'ciğim,
Blog dünyasında o kadar becerikli arkadaşlar var ki ben de yapıyorum işte bir şeyler :) Teşekkürler, ben de seni öptüm canım...

Renklercim,
İnan senin de böyle olduğunu tahmin ediyordum zaten. Bizimle çalışanlar şanslılar :) İşyerindeki düzen çoğu zaman düzensizlik içindeki düzen oluyor zaten. Yoğun çalışırken başka türlüsü de pek mümkün değil.

Duha'cığım,
Biliyor musun tahmin etmiştim bunu. Yoksa en kısa zamanda yazacak biri olduğunu biliyorum canım :) Ben de seni öptüm.

Pınar'cığım,
Zaten yazımda da belirttiğim gibi aşırı düzen merakı bazı şeyleri kaçırmama neden oluyor. Onun için böyle olmadığın daha iyi :) Sen kendine ve bebişe iyi bak biz ne de olsa görüşürüz. Gönüller bir olsun.

Hepinize Sevgilerimle...
Bocuruk dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Elvan'cığım tiramisuyu bu gün yaptım çok nefis oldu tarif için teşekkürler. Evet dediğin gibi çikolata daha güzel oldu kaan' da çok sevdi. Ellerine sağlık canım yeni tariflerini bekliyorum
Tuba dedi ki…
Bocuruk'cugum yine geldim, fakat update etmemissin. Annen mi hasta? Umarim biran evvel iyilesir, sevgilerle, az once kizin Merve'nin bloguna da baktim, ne cici bir blog. Benim de kucuk kizimin adi Merve. Hadi bir ortak nokta daha:)) sevgilerle,
Bocuruk dedi ki…
Selcen'ciğim,
Ellerine sağlık ve afiyet olsun. Beğendiğine sevindim. Yeni tarif ben de eklemek istiyorum ancak vakitsizlik işte...

Tuba'cığım,
Evet fırsat bulamadım canım :( Annem arada bizi korkutuyor sağlığı çok iyi diyemem ama buna da çok şükür. Merve ziyaretine çok sevinecek. Evet ne güzelll bir ortak nokta daha :)) Umarım bir gün yüzyüze de tanışırız canım.

Sevgilerimle...
Bocuruk dedi ki…
Fatma'cığım,
Ahhh canım ya ne kadar isterdim gelebilmeyi bilemezsin. Kızlar da bayılırlardı eminim. Ama yeni iş değiştirdiğim için bu sene iznim yok :(( Yine de davetin için teşekkürler hakkım baki kalsın :)

Sevgilerimle...
ZeYNeP dedi ki…
Sevgili Elvan,
Ziyaretin için teşekkür ederim,
İzmir de olman cok guzel, bir gun mutlaka bulusalım , mailleşelim derim,
Bu arada şu düzen konusunda yaş ilerledikçe ben de daha vahim olmaya başladım bu beni yoruyor, artık ben de daha rahat olmaya calısıyorum, umarım sende basarırsın..

sevgilerimle,

Figen Karavaş
Bocuruk dedi ki…
Figen'ciğim,
Ben de iadei ziyaretin için çok teşekkür ederim. Evet en kısa zamanda tanışalım ne güzel olur :) Ve evet çok haklısın düzenli olmaya çalışmak insanı yoruyor ama ben de düzensizlik içinde dinlenemiyorum. Bu nasıl bir handikaptır anlayabilmiş de değilim.

Sevgilerimle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ