SAKIZLI LORLU KURABİYE



Bir yolda yürüyorsun; yolun yarısı birilerinin seni dağıtmasıyla, diğer yarısı da kendini toplamakla geçiyor...Benim için ilk yarı yolun yarısından çok çok uzun. Kendimden daha çok sevip, hayatımın merkezine koyduğum kişi bütün uyarılarıma yalvarmalarıma rağmen beni dağıtmaktan hiç vazgeçmedi. Hiç aklını başına toplamadı. Hep büyük büyük laflar etti ve hepsini yaladı. Kendini toparlaması gereken sadece ben olsaydım keşke. En büyük kötülüğü kızlarımıza yaptı. Ve bunu asla kabul etmedi. Ne vardı ki sanki sadece hayat boyu beni salak yerine koymuştu. Onlara ne yapmıştı ki?

Neyse bu kadar yeter. Artık bana yaşattığını yaşasın bile demiyorum. Yaratıcı, karma, ilahi adalet her neye inanıyorsanız tam anlamıyla oraya havale ettim ben. Blogumu ilk açtığım zamanlarda babamın hastalığı, sonrasında da onu kaybettiğimiz zamanı paylaşmıştım burada. Kayıp illaki ölümle olmuyormuş onu anladım. Allah a emanet ettiklerimizi gün geliyor Allah a havale edebiliyormuşuz onu öğrendim. Aslında şu sıralarda tek dileğim sağlığımı koruyabilmek ve kızlarımın güzel günlerine şahitlik etmek, ihtiyaç duyduklarında yanlarında olmak. 

Ve onlara ileride bakabilecekleri, danışabilecekleri, faydalanabilecekleri bu sayfa için bir tarif daha ekleyeyim dedim.



Malzemeler :

1 çay kaşığı karbonat

1 yemek kaşığı limon suyu

250 gr tatlı lor peyniri

2 yumurta

1 su bardağı toz şeker

Yarım çay bardağı zeytinyağı

2,5 su bardağı un

2 parça damla sakızı

Susam

Yapılışı :

Karbonatı limon suyunda eritin. Tatlı lor peyniri, 1 yumurta ve diğer yumurtanın sarısı, şeker ve zeytinyağını yoğurma kabına alıp karıştırın. Karbonatlı karışımı ve unu da ilave edin yoğurun. Yumuşak kıvamlı bir hamur olmalı. Havanda dövülmüş sakızı ekleyip tekrar yoğurun. Hamurdan mandalina büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlak şekil verin. Çırpılmış yumurta akına ve sonrasında da susama batırıp yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık yarım saat pişirin. Ilındıktan sonra servis edebilirsiniz. Bir kaç gün bayatlamıyor ve aynı lezzetiyle çayınıza kahvenize eşlik eder, afiyetle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELMALI TURTA

CEVİZLİ ÇÖREK ( TOKAT ÇÖREĞİ )

GARANTİLİ SUFLE TARİFİ